سامسونگ می‌خواهد در دنیای تبلت‌ها نیز رتبه اول را کسب کند
فافا دانلود
با ما بروز باشید

سامسونگ در نمایشگاه CES تبلت‌های غول پیکری را معرفی کرد که به صفحه نمایش‌های 12.2 اینچی مجهز بودند. اینگونه که به نظر می‌آید سامسونگ می‌خواهد تبلت‌های خود را افزایش داده و تنوع آن‌ها را بیشتر کند.

 

به گزارش جی اس ام، در کنفرانسی که سامسونگ برای ارائه گزارش مالی خود برگزار کرده بود، اعلام شد که سامسونگ قصد دارد تا تبلت‌هایی با صفحه نمایش بزرگ تری را در سال 2014 ارائه بازار کند. مدیر اجرایی سامسونگ در این کنفرانس گفته که در نمایشگاه CES 2014 سامسونگ خانواده جدیدی از تبلت‌های 12.2 اینچی خود را برای کسانی که به تبلت‌های با صفحه نمایش بزرگ برای انجام کارهای تجاری نیاز دارند معرفی کرد و در آینده نیز سامسونگ با می‌خواهد انواعی از تبلت‌ها از خانواده Galaxy Tabرا برای نیازهای مختلف معرفی کند.

 

 

سامسونگ در سال گذشته در زمینه گوشی‌های موبایل بهترین جایگاه را داشت و با تولید گوشی‌های مختلف در مدل‌ها و قیمت‌های گوناگون توانست جایگاه خود را به عنوان بزرگترین گوشی ساز دنیا حفظ کند، اما چیزی که مشخص است این است که سامسونگ به دنبال به دست آوردن رتبه اول در دنیای تبلت‌ها است، جایگاهی که در حال حاضر متعلق به اپل است و اپل تا این زمان آن را به خوبی حفظ کرده است.

 

در زمینه فبلت‌ها نیز سامسونگ می‌خواهد تا انواعی از این فبلت‌های خود را با صفحه نمایش 5 تا 6 اینچ به دنیای موبایل وارد کرده و جایگاه بسیار خوبی را که در حال حاضر در اختیار دارد مستحکم‌تر کند.

 

مدیر اجرایی سامسونگ گفته که سامسونگ در سال 2011 با تولید اولین فبلت گلکسی نوت و با ارتقاء ویژگی‌های قلم و مولتی ویندو این گوشی توانسته به عنوان پادشاه دنیای فبلت‌ها خود را به همه ثابت کند.

 

منبع: BGR



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط مهدی مهرنوش
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
بهمن 1392
دی 1392
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی